zondag 20 maart 2016

Spring....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met een digi van Lacy Sunshine. Ze heet Elizabeth Moppet en is een digi die uit de Art Class komt en staat dus niet in de shop.

Was een uitdaging om haar te kleuren, want zo goed ben ik nog niet in plooien kleuren. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar ik vond haar wel goed genoeg om op een kaartje te plaatsen.
Maar ik ben er achter dat ik de plooien nog goed moet oefenen!

Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber Castell polycromos potloden.



De basis van de kaart is een label van Marianne design.

Verder heb ik een hartje van Sizziz gebruikt en een randmal van Noor design.

Geniet van jullie zondag, ik heb vandaag een cropdag.

Lieve groetjes,

Natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten