woensdag 30 maart 2016

Birthday......

Goedeavond allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor het blog van Lacy Sunshine.

Ik heb een kaartje gemaakt met de digi Octavia Melancholy Moppet. Wat is ze leuk, vind je niet.

De basis van mijn kaart heb ik gemaakt met de ticket van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit mijn restjesbak, dus ik durf niet te zeggen van welk merk het is.

Verder zijn de randen en het label van Noor Design en de takjes onder de bloem zijn Creative Expressions.

De tekststempel die ik heb gebruikt is van Marianne Design.

De digi heb ik weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.



Ik hoop dat jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Een hele fijne avond nog.

Ik wil mijn kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:

Lieve groetjes,

Natasja 

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Natasja. Mooie kleuren, mooi gedecoreerd en een mooi ingekleurde dame. Leuk model dit drieluik en de tekststempel is gaaf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card love the beautiful dies and papers--Thank you for joining us at Create And Inspire
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous. Thank for joining us over at Craft Your Passion this week. Hope to see you again soon.

    lots of hugs
    Tammi
    Craft Your Passion, DT
    makememories4life.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart en ook de lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty. Thanks for joining us for this challenge at A Beautiful Mess.
    Margaret, DT

    BeantwoordenVerwijderen