dinsdag 1 maart 2016

Let's get girly....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema van challenge #44 is Let's get girly.

Ik mocht deze keer werken met een digi van Robyns Fetish en ik heb de digi Spring girl gekozen. Ik heb haar gekleurd mijn Faber Castell polychromos potloden.

Wat een leuke digi was dit weer om te kleuren.

Ik heb het volgende kaartje ermee gemaakt.



Ik heb het kaartje lekker roze gemaakt. Dat past toch wel bij het thema of niet.

Verder heb ik de vlinderrand van Noor Design gebruikt 6002/0389. Het roze vlindertje is ook van Noor Design 6002/0390.

De blaadjes onder mijn bloementoef zijn van Creative Expressions. De gestanste bloemen zijn ook van Noor design 6003/0024.

De kaart is gemaakt met een shape art van Dutch Doobadoo. De stempel is van Studio Light evenals het design papier. 

Verder heb ik bloemen, lint en pareltjes uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Lieve groetjes,

Natasja 



4 opmerkingen:

  1. Gorgeous card. This has real wow factor. Loe all the dies you used too. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty. Love the colors.

    hugs
    Tammi DT sister

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    leuk modelkaartje gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen