donderdag 14 april 2016

Merry Christmas.....

Goedemorgen bloggers,

Wat leuk weer om jullie reacties te lezen op mijn vorige blogposten. Zo gezellig elke weer.
De komende dagen zal ik wat kaartjes plaatsen die ik tussendoor heb gemaakt, maar waar ik nog niet aan toe ben gekomen om ze te plaatsen.

Dit is mijn eerste kaartje....

Het model en de meeste versieringen komen uit een blok van Studiolight, hierin zitten 6 stuks kant en klare basiskaarten. Daarnaast is er een vel waarmee je deze kaart kan oppimpen. En ik kan je vertellen. Er zit genoeg op! Je houd zoveel over.



Het enige wat ik nog heb toegevoegd zijn pareltjes, het ronde stempeltje en het stempeltje linksboven. De kerstboompjes en wat foam clay. Verder de randjes geinkt en nog een doodlerandje aan de zijkanten. 

Dus zo'n blok is ideaal voor een paar snelle kaarten.

Lieve groetjes,

Natasja   

1 opmerking: