dinsdag 5 april 2016

Finkle Fishing.....

Goedeavond bloggers,

Ik ging een blogberichtje schrijven vanavond en toen zag ik dat ik mijn blogbericht van afgelopen zondag niet had gepubliceerd. Foutje....

Dus daarom laat ik jullie deze vanavond zien.

De nieuwe challenge is afgelopen zondag van start gegaan op het blog Lacy Sunshine. Het thema is alles mag.

Ik heb gekozen voor de digi Gnome Finkle Fishing en heb hem met mijn Faber Castell Polychromos potloden ingekleurd.

Dit is mijn kaartje dan geworden.



Ik vond hem wel grappig geworden. En het een leuke gezellige mannenkaart, is het niet?

De basis is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
De Happy Birthday is een mal van Noor Design.
De vissen en dobbers zijn van Joy evenals de tekststempel.

Verder heb ik visnet en een bedeltje uit eigen voorraad gebruikt.

Het designpapier komt bij de Kruidvat vandaan, of nee eigenlijk uit de voorraad van mijn freubelvriendin. Hi,hi...

Nou ik hoop dat jullie heb kunnen inspireren.

Fijne avond nog. En dan ga ik nu mijn volgende blogpost alvast in de planning zetten en niet vergeten op publiceren te drukken...

Lieve groetjes,

Natasja




1 opmerking: