dinsdag 15 oktober 2013

Lekker roze.....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een heerlijke zoete roze kaart. Zal het luchtje ook zo zoet ruiken?

Zelf ben ik helemaal gek van luchtjes, heerlijk!

Heb een paar favoriete geuren.... Dus zo kan ik afwisselen....

Dit hondje heeft denk ik ook zo haar lievelingsgeur... Mijn hond heeft 1x hondenparfum opgekregen bij de trimmer. Nou de volgende keer dat ze daar kwam, heb ik gevraagd of ze dat niet meer wilde doen. Wat stonk dat spul zeg, ik heb het dagen in mijn huis geroken... Bah...

Maar goed, ik wijk af, weer terug naar mijn kaartje....


 
Ook heb ik nog een challenge gewonnen bij Scrapbook Stamp Society challengeblog , gaaf he!
 
Fijne dag nog iedereen.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja

7 opmerkingen:

  1. Hihihihi.. ahhh wat een stank moet het geweest zijn. Je liet je hond zeker spontaan maar weer in de modder rollen...hahahah! Je kaartje is ook super gemaakt voor het hondenthema ...mmmmm wat ruikt ie lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    Prachtige kaart in een heerlijke kleur.
    Mooi gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt Natasja, ik vind hem supermooi, heerlijk roze. Hahaha dus je hondje rook niet zo heel lekker, jammer, zal wel een uitkomst zijn als je hondje ook een lekker parfum voor zichzelf heeft net zoals jij.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit "ruikt" LEKKER.....HEERLIJK roze.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch, zo'n roze kaart. Ziet er prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en schattige vrouwenkaart!! Helemaal top!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen