zaterdag 12 oktober 2013

Kerst....

Hoi bloggers,

Ik zag dat het een tijd terug is dat ik een kaartje heb geplaatst...

Beetje druk geweest, kind ziek thuis, zelf ziek geworden. Je kent het wel, kortom het bloggen een beetje verwaarloosd. Wel wat kaarten gemaakt en ik heb ook nog kaartjes welke ik nog niet op mijn blog heb gezet. Dus ik beloof ze deze week te plaatsen.

Hoe is het met jullie, ook volop bezig met de kerstkaarten.... Ik ben nu wel begonnen, want ja, voor je het weet is het alweer zover dat ze de deur uitmoeten. En dan wil ik ze natuurlijk wel klaar hebben...

Vandaag heb ik dan ook een kerstkaartje voor jullie met een nieuw stempel die ik gekocht heb, hij is van de Wild Rose Studio en ik vind hem helemaal geweldig,

Ik heb hem weer ingekleurd met de Faber Castell potloden, zo heerlijk ontspannen om te kleuren....

Hier dan wat fotootjes van mijn kaart......



 
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
 
Fijne avond nog allemaal.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja

6 opmerkingen:

  1. Super he die olifantjes! Echt mooi kaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou echt, heb stiekum alweer zo'n schattig olifantje besteld... Hi,hi.....

      Verwijderen
  2. Leuke kaart hoor en wat een lief stempeltje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt met deze lieve kerst stempel.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Denk dat we allemaal wel eens even niet aan bloggen toe komen .heb ik ook geregeld hoor .
    Wat een super leuk stempeltje en wat een leuke vrolijke kerstkaart heb je er mee gemaakt .
    Fijne zondag groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige en leuke kerstkaart Natasja.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen