zondag 15 november 2015

Flowers.....

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema is dit keer Flowers. En onze sponsor voor deze challenge is All Dressed Up Stamps.

Ik heb een kaartje gemaakt met de superleuke digi Magical Woodland.


https://www.etsy.com/shop/alldressedupstamps

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de mal van dutch doobadoo Shape Art Flower. Het designpapier is van een paperpad van Studiolight. 

De bomen zijn van Marianne design CR1337 en CR1338 en de paddestoelenrand is van Noor Design 6002/0317 deze heb ik geinkt met distress inkt. De blaadjes onder de bloementoef is van Marianne design LR0373 en het andere blad is van Noor Design 6002/0333.

De prachtige stempel, welke natuurlijk heel toepasselijk is bij het thema flowers is van Noor Design 6410/0098. Ik ben echt verliefd op dit stempelvel.

De digi heb ik weer ingekleurd met mijn Faber Castell polychromos potloden.

Verder heb ik nog jute achter het stempeltje geplakt, geeft toch weer een warme gloed aan de kaart vind ik.

Iedereen een fijne zondag.

Lieve groetjes,

Natasja 

4 opmerkingen:

  1. This is a beautiful card and I love the extra mushrooms you added

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart Natasja, mooi model en een lief afdrukje. Leuk detail dat jute achter die tekst...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke challenge en jij hebt een dot van een kaart gemaakt Natasja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen