zondag 22 november 2015

Christmas....

Goedemorgen bloggers,

Wat een leuke reacties weer op mijn voirge berichtjes. Dank jullie wel!

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie, want vandaag start er weer een nieuwe challenge op het Lacy Sunshine Challenge blog , Het thema is Christmas, nou dat moet lukken toch, want daar zijn we allemaal nu druk mee bezig. Dus doe lekker mee met de challenge, want je kan leuke prijzen winnen!

Ik heb de digi Angel Wix's Christmass Moon gebruikt. En wat vind ik haar weer leuk.

Dit is mijn DT kaartje geworden:


Ik heb gebruik gemaakt van de Shape art van Dutch Doobadoo. Het designpapier komt uit een blok van de boekenvoordeel van een paar jaar terug.

Verder heb ik de dennetakjes gebruikt van Le Creadesign 7529.9920, De mal Merry Christmas van Noor Design 6002/2027.

De randen van de kaart heb ik bewerkt met de pasta van Dutch Doobadoo om een winters effect te krijgen.

Verder heb ik bloemen en lint uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Vandaag heb ik een cropdag hier in het buurthuis, we zijn gezellig met 22 dames. Gezellig de hele dag freubelen. Ik heb er zin in! Voor mij is het de eerste keer dat ik er heen ga. Heb 2 volle boodschappentassen mee, want ja, wat moet je meenemen. Hi,hi. 

Ik wil mijn kaartje laten meedoen met de volgende challenges:

Iedereen een fijne zondag,

Lieve groetjes,

Natassja 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Natasja!! Heerlijk in traditionele kerstkleuren!!
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous colours and a sweet image, great shape of card.
    Thank you for joining in our 3 dies challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Woww ook al zo'n toffe kaart,
    schitterend zeg ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart Natasja. Leuk zoals je de bloementoef hebt gemaakt en de afbeelding is heel mooi ingekleurd.
    Dank je voor je deelname aan de kerst-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful shaped card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen