zondag 4 januari 2015

HaPpY NeW yEaR.....

Goedemorgen bloggers,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2015.

Hoop dat jullie allemaal een fijne feestdagen hebben gehad.
Wij zijn dit jaar lekker op vakantie geweest. Moet zeggen het is mij goed bevallen. En we hebben zelfs sneeuw gehad. Hoe leuk is dat voor de kinderen.

Nu dan mijn eerste kaart voor 2015!
Met dit kaartje kan ik ook gelijk mijn nieuwtje vertellen.
Ik ben gevraagd om plaatst te nemen in het Design Team van het Lacy Sunshine . Hierop heb ik natuurlijk volmondig JA gezegd. Ik vind deze digi's zo leuk om te kleuren...

Vandaag zal dan ook mijn eerste DT kaart op het Lacy Sunshine Challenge blog te zien zijn.

Ook wil ik dit kaartje mee laten doen met de Challenge bij de januari challenge van Hobbywinkel de Egel . Thema is alles mag.

Dit is mijn kaart geworden:


Ik heb gebruik gemaakt van de digi Purdi Pengi's Heart Balloon.
Ik heb de digi gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Een schatje is het niet? 

Het thema van Challenge #49 is Sparkly and New dus ik zou zeggen neem een kijkje op het blog en doe mee! Je kan digi's uit de shop winnen. En als je mee doet met een Lacy Sunshine digi op je kaart dan ontvang je de volgende challenge een gratis digi. Op het blog staat hoe dit werkt.

De ingredienten van mijn kaart zijn:
- Digi Lacy Sunshine, Purdi Pengi's Heart Balloon
- Shape Art mal, Dutch Doobadoo, Flower 4 petals;
- Champagne glazen, Joy Crafts, 6002/0375;
- Sterren met strik, Memory box, Precious stars;
- Ster 1, Marianne Design, CR1226;
Ster 2, Marianne Design, CR1229;
- Dennentakjes, Leanne Creatief 45.9920;
Rondje Happy New Year, Dutch Doobadoo, Dutch Label Art Christmas white;
Designpapier sterren, Magnolia.

Verder heb ik bloemen, lint en gesso gebruikt uit mijn eigen voorraad. 

Iedereen een hele fijne zondag.

Morgen begint het normale ritme weer, kids naar school, wij weer normale werkweken en het sporten/trainen begint ook weer. Ook wel weer lekker hoor. Hier in huis zijn alle kerstspullen alweer opgeruimd. Dus het is weer lekker fris.

Lieve groetjes,

Natasja

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in het DT zit Natasja, proficiat en je kaartje is echt een super begin van 2015!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gefeliciteerd dat je in het DT zit, altijd leuk, en wat een mooie
    kaart heb je gemaakt zeg, wowww.
    En heerlijk is dat zo'n vakantie, dan kan je er weer helemaal
    tegenaan ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauuww Natasja wat een leuk nieuwtje!! Wat een uitdaging voor je DT bij Lacy Sunshine.
    Heel veel inspiratie voor weer een creatief 2015!!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja,
    wat leuk! dat je in het DT bent gevraagd, je hebt meteen een prachtige binnenkomer gemaakt, super..
    Wens je een gezond, gelukkig en creatief 2015,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je in het DT van Lacy Sunshine zit, veel plezier! Je kaart is geweldig, leuke vorm, leuke digi, ziet er top uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dat je in het DT team zit, succes.
    Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Jij ook nog het allerbeste voor 2015.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Natasja,
    wat leuk dat je gevraagd bent voor het DT schap. Gefeliciteerd, dat is altijd wel een soort eer, vind je ook niet? Je kaart is erg leuk! Mooie vorm en prachtige kleuren. De digi is ook schattig!
    En wat je schreef, ja zo ver ben ik inmiddels. Bij mij zijn twee kinderen de deur uit, dus er was een kamertje voor mij over! Dat krijg jij ook ooit. Toen dat niet kon had ik echt overal en nergens rommel, dus dit vind iedereen een perfecte oplossing....hihihi. EN ik zit er niet hele avonden, maar juist als de meesten van ons gezin aan het werk zijn of naar school. Anders zou het maar ongezellig zijn.
    Succes weer van de week, ook wel lekker weer het 'gewone' ritme.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een heel verhaal en dn vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen aan onze 1e challenge van de Egel!

      Verwijderen
  8. Hoi Natasja
    Gefeliciteerd dat je in DT van Lacy Sunshine zit :-)
    En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt het is wel een schatje hoor die pinquine
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat leuk trouwens dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Hahah ik vergat dat helemaal te zeggen !
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi wat een prachtige kaart.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje, en wat een prachtige kleuren. Fijn dat je meedoet. Groetjes, Nelleke (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met deze schattige digi. Helemaal in mijn kleurtjes.

    Groetjes,Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst nog bedankt voor je felicitatie voor de geboorte van onze kleinzoon. Het is een lief en rustig mannetje en ik heb al heerlijk met hem gekroeld.
    Gefeliciteerd met je DT-plekje. Je kaart is prachtig en de digi echt een schatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Natasja,

    wat ontzettend leuk dat in het DT zit bij Lacy Sunshine. welkom!
    super!
    prachtig Dt kaart heb je gemaakt.
    Ik kon helaas niet eerder reageren en volger worden. mijn internet is slecht. en daarom zal ik ook niet zo vaak langs komen om te reageren. dit kost bij mij downloads. helaas.
    ik wens je veel plezier in het team en ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met de digi;s.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welcome to the team Natasja and congrats on such a fabulous first card! Love it and especially the colours you used.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen