zondag 11 januari 2015

Golden Oldie Project

Goedemiddag bloggers,

Allereerst super bedankt voor al jullie leuk berichten op mijn vorige post. Zo leuk om te lezen. Het was weer genieten.

Vandaag heb ik een projectje voor jullie. Op de facebookpagina Kimya verpakkingen was een Golden Oldie, hiervoor kon je je opgeven en als je een snelle reactie gaf dan kon je zelfs de basis thuisgestuurd krijgen. Deze heb ik dan ook ontvangen van Kimya verpakkingen. Super bedankt hiervoor.

Op het blog van Kimya kan je lezen hoe je het projectje maken, dus wil je hem ook maken klik dan hier.

Het was een feestje om te maken, hierbij de foto's van mijn project.






Fijne zondag nog allemaal.

Lieve groetjes,

Natasja 

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Natasja!! Ik ben op het moment bezig met een mini album met foto's van mijn zoontje voor oma, ik hoop dat ze daar erg blij zal zijn!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ohh wowwww wat heb je dit super gaaf gemaakt,
    ziet er echt schitterend uit ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja,
    Je project ziet er prachtig uit, met heel veel zorg gemaakt, super gedaan
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja,
    wat zie je er anders uit zonder bril! Ik herkende je bijna niet!
    Je project is supermooi zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar met veel plezier aan gewerkt hebt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Natasja
    Wauw wat heb je een leuk boekje gemaakt zeg.
    En wat een leuk papier/plaatjes heb je gebruikt, mooie kleuren heel leuk hoor
    Nog een hele fijne dag groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuk project geworden en wat heb je het prachtig gemaakt.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen