zaterdag 2 november 2019

XMas.....

Goedemiddag allemaal,

Daar ben ik dan weer. Ik heb weer eens de tijd genomen om een blogbericht te schrijven. Sorry er schiet er steeds bij in. En eigenlijk heb ik best veel kaartjes om aan jullie te showen. 
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met producten van Nellie Snellen.

Het leuke kerstplaatje met de kerstman komt van het leuke knipvel NEVI083. Het achtergrondpapier zijn de vellen NEVA092 en NEVA033.

Verder heb ik de tekst Xmas gemaakt met de nieuwe alfabet mallen Shape Die SD176. De kerstster heb ik gemaakt met de mal HSFD025 en de sneeuwkristallen met de Shape Die SD168.

En weer is er een kerstkaartje klaar voor in de kerstkaartendoos. 



Fijn weekend nog allemaal.

Groetjes,

Natasja

1 opmerking:

  1. Wat gezellig weer een blogpost, mooi kaartje heb je gemaakt. Ben benieuwd naar al je kaartjes die je nog gaat showen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen