zondag 21 augustus 2016

Eleanor and Pickles smores.....

Goedemorgen allemaal,

Wat een weertje he! Wel echt knutselweer vandaag, maar voor de mensen die lekker vakantie hebben vind ik het wel een beetje sneu. Vandaag zoveel regen en volgende week zo warm. Raar klimaat hebben wij eigenlijk.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Lacy Sunshine. Deze keer hebben we allemaal dezelfde digi gehad om mee te werken. Een leuke digi niet? Je kunt de digi hier vinden. Nemen jullie ook een kijkje op het blog om te zien wat mijn DT maatjes ermee gemaakt hebben? En doe ook gezellig mee met de challenge?

Ik ben in iedergeval blij dat ik vandaag niet in een tentje zit.... Want dan was het tentje denk ik wel weg gedreven.... hi,hi....


De digi heb ik weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.


Ik hoop toch wel dat het vanmiddag wat droger wordt.....

Het is wel mooi knutselweer.

Iedereen een fijne zondag.

Lieve groetjes,

Natasja

2 opmerkingen:

  1. Whaha, wat een grappige digi die je supermooi van kleur hebt voorzien Natasja. Je hebt er een leuke zomerse kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zomerse kaart, Natasja.Hele leuke digi en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen