zondag 24 juli 2016

Rory I have a heart Oz Collection....

Goedemorgen allemaal,

Hier is dan ook de vakantie aangebroken! Afgelopen week heb ik vertoeft op de camping van de Nijmeegse Vierdaagse. Op het moment dat ik dit bericht aan het typen ben moeten we nog gaan (het is een ingepland berichtje) dus hoe het geweest is horen jullie nog. Hi,hi....

Morgen mag ik in iedergeval weer aan de bak op kantoor voor een weekje en daarna ben ik nog lekker 2 weken vrij. Dus nog een leuk vooruitzicht.

Maar goed over op de orde van de dag. Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Lacy Sunshine. Deze keer mocht ik met de digi Rory I have a heart Oz Collection van Lacy Sunshine. Wat een leuke digi is dat. Ik vond de digi zo leuk dat ik de kaart (voor mij doen) lekker rustig heb gehouden.... Ik leer het wel. Hi,hi.....

Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell polychromos potloden.



Bezoeken jullie ook nog even ons blog? Kijken wat voor moois het design team weer heeft gemaakt met de mooie digi's. En als je mee doet met de challenge kan je ook nog leuke prijzen winnen.

Iedereen een heel fijne weekend en/of vakantie.

Lieve groetjes,

Natasja


2 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, I like the image and the hearts
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En lekker vooruitzicht nog, na vast een leuke week! Hier hebben we het ook nog te goed.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen