woensdag 15 juni 2016

Bows.....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mijn individuele post voor Lacy Sunshine. Deze maand is het thema kerst.
Ik heb dus vandaag een kerstkaartje voor jullie. De digi die ik gebruikt heb heet Bows. En wat is ze leuk. Lekker in de weer met strikjes voor alle cadeautjes die straks onder de kerstboom komen.

Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

En het volgende kaartje ermee gemaakt.


De basis en de versieringen komen uit een kaartblok van Studio Light en heet Winter Memories.
Super leuk blok en er zit zoveel bij dat mijn stansmachine niet eens op tafel is gekomen.

Nemen jullie ook nog een kijkje op het blog van Lacy Sunshine , er loopt hier een challenge en je kan er een leuke prijs mee winnen als je mee doet. Het thema is alles mag. Nou dat moet toch lukken.

Fijne dag nog,

Lieve groetjes,

Natasja 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten