maandag 1 februari 2016

Lente.....

Goedemorgen lieve bloggers,

Zijn jullie het natte weer ook beu? Nou ik wel. Bah....
Mijn vader is gisteren weer terug gegaan naar Amerika en heeft bijna alleen nat weer gezien. De dagen dat het mooi was, lag hij met griep op bed. Want ja helaas was hij geveld door de griep. Het is niet anders. Gelukkig was hij gisteren wel weer opgeknapt zodat hij wel gewoon zijn vlucht naar huis kon nemen.

Daarom heb ik vandaag een kaartje wat toch wel weer wat lente in huis brengt. Ik word er in iedergeval vrolijk van.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de tweewekelijkse challenge op het CCC digi creations blog.
Hier start vandaag weer een nieuwe challenge en het thema is "Use die Cuts". Nou dat is niet moeilijk toch.

Onze sponsor is deze keer weer Pink Gem Designs en ik mocht met de digi Knitting sheep werken. Wat een leuke digi is dit en zo lekker om in te kleuren. Ik heb de digi weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.





Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Nemen jullie ook een kijkje op het blog? Om te zien wat mijn Design team maatjes hebben gemaakt?

Iedereen een fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja

7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met en gave digi en heeeele leuke stansjes. Mooi gecombineerd.
    Een hele fijne dag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute and great to make us think of spring on its way. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Natasja, A beautiful project and image which you have coloured so beautifully.

    Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart en de digi is echt gaaf.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, wat een lieve schaap. je kaart is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    leuk met je schaapje op je kaart verwerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen