donderdag 6 maart 2014

Gefeliciteerd.....

Goedemorguh allemaal,

Vandaag een kaartje welke ik voor mijn collega heb gemaakt. Hij was jarig en hij vindt mijn kaarten  altijd geweldig, dus speciaal voor hem een kaartje gemaakt. Hij waardeert het enorm.

Mannenkaarten blijven altijd moeilijk vind ik, maar omdat hij altijd zo van schaatsen houdt, was de kaart eigenlijk zo bedacht. De kaart is eigenlijk heel simpel gebleven, maar soms is dat ook heel mooi toch....

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Lieve groetjes,

Natasja

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en erg leuk om een verjaardagskaart te maken met schaatsen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja
    is je weer goed gelukt hoor .
    erg mooie kaart met een hoop leuks weer op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja,
    Wat een goed idee om een schaatsenkaart te maken, het ziet er heerlijk winters uit, leuk !! liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit Natasja, leuk gevonden met die schaatsen!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het heel gaaf gedaan Natasja.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal geweldig je kaart, super ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart heb je voor je collega gemaakt Natasja, hij is top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen