dinsdag 26 november 2013

Kerstster.....

Goedeavond allemaal,

Daar ben ik weer.... Vandaag heb ik mijn vader weer naar Schiphol gebracht.... Hij is weer onderweg naar huis (Amerika). We hebben 3 heerlijke weken gehad met elkaar. Maar wat zijn de weken voorbij gevlogen... We kunnen er weer even tegen aan. En volgende week gaan we weer gezellig skypen.... De kids missen opa wel en ook mijn hond loopt onrustig te zoeken. Want ja, ook zij mist hem... Grappig eigenlijk he!

Maar nu mijn kaartje....

Het is een kerstster geworden. Het patroon heb ik verkregen op de facebookpagina van Krejateja Be Challenge.. Superleuk en elke maand komt er een nieuwe challenge op!


 
Vanavond ga ik even lekker freubelen... Want dat heb ik de afgelopen weken bijna niet gedaan... Er moeten nog heel wat kaartjes gemaakt worden voor verjaardagen, beterschapskaartjes en natuurlijk de kerst...
 
Ben dus nog lekker druk!
 
Van de week zal ik weer jullie blogs langs gaan, want dat stond ook op een laag pitje... Heb af en toe wel naar jullie moois gekeken.. Maar ik zal nu ook weer even reageren....
 
Fijne avond nog.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja

5 opmerkingen:

  1. Je STER-kaart is PRACHTIG Natasja en een hele MOOI X-Mas post.
    Enneh.....skype is ideaal om contact te houden ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad die 3 weken, ja
    dan vliegt de tijd wel. Gelukkig is er skype.
    Heerlijk weer lekker aan de knutsel, geniet er maar weer van.
    Je kaartje die je nu laat zien is wel een hele mooie hoor,
    gave kleuren en leuk model !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat gaat heel vlug voorbij Natasja maar gelukkig heb je skype.
    Je hebt een hele mooie ster gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja,
    Wat fijn voor je, dat je vader lekker 3 weken op bezoek was en natuurlijk kun je contact houden via Skype..maar in 't echt is toch fijner..je kerstkaartje is prachtig, mooie kleuren en een leuk model..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen