dinsdag 3 november 2020

Christmas is on it's way

 Hoi allemaal,


Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vandaag is er een nieuwe challenge gestart op het blog van CCC digi creations.

 Het thema van deze challenge is "Christmas is on it's Way". Zijn jullie al druk met de kerstkaarten. Ik ben al langzamerhand begonnen hoor.

 De sponsor van deze challenge is Bugaboo Stamps.

Ik mocht deze keer met de digi Sassy JJ Cheer  werken. Ik heb haar ingekleurd met mijn Polychromos potloden.

 


Het designpapier komt uit een blok van de Action.

De leuke sterren heb ik uitgedraaid met de leuke Multi Frame Die van Nellie Snellen MFD137.

 Ik heb in iedergeval weer een kerstkaartje klaar voor de voorraad.

 Doen jullie gezellig mee met de challenge? En komen jullie kijken wat voor mooie kaarten de andere van het designteam hebben gemaakt? 

 Fijne avond nog.

 Lieve groetjes,

 Natasja 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten