donderdag 3 september 2020

Challenge #118

Goedemorgen allemaal, Daar ben ik weer eens een keer. Ik ben heel druk de afgelopen tijd geweest, waardoor het blog er bij in geschoten is. Mede doordat ik problemen had met het maken van blogberichten. Nu krijg ik de tip om het plaatsen van blogberichten via Firefox te doen. Dus ik dacht, laten het we het weer eens proberen. Want ik vind het bloggen wel erg leuk. En hoop het dus ook weer een beetje op te pakken. Vandaag is er een nieuwe challenge gestart op het blog van CCC digi Creations.

 Het thema van onze nieuwe challenge is "Monochrome". Ik heb mijn kaart in de blauwtinten gemaakt.

 Deze challenge worden we gesponsord door Paper Nest Dolls en de digi welke ik heb gebruikt is: Roller Skating Avery 

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Als basis heb ik de een mal van Dutch Doobadoo gebruikt 470.713.805.

 Het designpapier is van Maja Desing Denim & Friends - Stonewashed en Denim Girls - Tight fit.

Het label en kleine labels wat ik heb gebruikt is van Nellie Snellen - Shape Die SD179 en Shape Die SD178. De rondjes in de hoek is ook een mal van Nellie Snellen HSFD012.

Verder heb ik een randje van Joy Crafts gebruikt en de hartjes weet ik het merk niet van. 

De stempel BDAY is ook van Joy Crafts. 

Doen jullie mee met de challenge? 

Ga naar het blog en stuur je kaartje in CCC digi creations.

Fijne dag nog.

 

Groetjes,

 

Natasja 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten