zaterdag 15 april 2017

Spring.....

Goedemorgen allemaal,

Allemaal de boodschappen voor de Paasdagen al binnen?

Hier wel, ik was gisteren lekker vrij, dus heb een superlang weekend. Heerlijk. Lekker uitslapen en rustig aan doen.....

Vandaag heb ik 2 kaartjes voor jullie want de uitdaging van Nellie Snellen is vandaag en ook start de nieuwe challenge van CCC digi creations vandaag.

Voor beide challenges heb ik hetzelfde model kaart gemaakt, maar ze zijn totaal anders. Zo leuk.

Als eerste laat ik het kaart van CCC digi creations zien. De sponsor van deze challenge is Star Stampz.

Ik mocht werken met de digi Spring Bumble Bee. Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden. Het volgende kaartje heb ik ermee gemaakt.



Het mooie design papier is van Studio Light. De bloemen, de tekst Hello Spring, kruiwagen en vogelhuisje komen uit de set One of a kind Spring. De Vlinder mal is ook van Joy.

Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges:

En dan nu mijn kaartje voor het blog van Nellie Snellen. De uitdaging van deze maand was deze maand om een kaartje te maken met 1 van de nieuwe Multiframe mallen van Nellie Snellen.

Ik heb er het volgende kaartje ermee gemaakt.



De gebruikte materialen zijn:
- Ronde vlindermal, Nellie Snellen MFD104
- Plaatje, Nellie Snellen NEVI071
- Bloemen, Nellie Snellen SD0126
- Takjes, Nellie Snellen SD0127
- Designpapier, Nellie Snellen paperpad PABL002

Verder nog wat lint, knoopjes en pareltjes uit mijn voorraad.

Ik wens iedereen een heel fijn paasweekend toe.

Lieve groetjes,

Natasja


15 opmerkingen:

  1. een mooie en een prachtige kaart Natascha
    Fijne paasdagen / Happy Easter
    Gr Karin


    en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute and beautiful card!Thank you so much for joining us at the Scrapbook Stamp Society Challenge!Good luck and hope to see you again.
    Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such an adorable card you have shared with us today over at colour it, create it and show it off. She is so cute in her little bee dress.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lieve en een mooie kaart,Saskia.Leuk om te zien,hetzelfde modelletjes en toch een ander effect door het designpapier en de kleurtjes.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are so beautiful Natasja! So many beautiful little details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card. I love the Ve the butterfly border. Thanks for joining us at 'Lets Craft and Create'. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, this is so beautiful! I love the sweet stamp, and your use of dies. Thank you for joining our challenge at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely darling image TFS Let's Craft and Create
    ........Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sehr schön.Danke daß du bei den Sweet Stampers mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both creations are just so wonderfully designed.
    This is a beautiful creation and perfect for our challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Natasja! Super leuk modelletje!
    Gave digi en prachtig ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart,leuk model, je andere kaart is ook heel mooi. leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met potloden. Succes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt voor onze challenge! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen