dinsdag 1 november 2016

Happy Anything......

Goedemorgen bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema van challenge #60 is Happy Anything.

Ik mocht deze keer werken met een digi van Crafty Sentiments designs, de digi waarmee ik mee mocht werken heet Stanley Happy Days. Ik heb hem ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

De basis heb ik gemaakt met een Shape Art van Dutch Doobadoo. Het design papier is van Studio Light, Frozen Forest. De mal onder mijn bloementoef is van Memory box evenals de hartjes aan hals van de fles.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb gegeven. En wens jullie nog een fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja 

2 opmerkingen:

  1. Mooie creatie, Natasja en een lief stempeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable! One of my favourite images and a great shaped card x

    BeantwoordenVerwijderen