zaterdag 15 oktober 2016

Party Time.....

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met een digi van Pink Gem design. De digi heet Party time. Ik heb de digi gekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

Als basis heb ik de sneeuwbol van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Een leuke kinderkaart toch? Mijn dochtertje vond hem in iedergeval super leuk.



Verder heb ik een bloemenswirl van Nellie Snellen gebruikt SDL028. Onder mijn bloementoef heb ik een klimop gestopt, deze is ook van Nellie Snellen SDL025. En het grasrandje is ook van Nellie Snellen SD111.

De leuke stempelteksten komen van een stempelvel van Marianne Design PL1524.

Het Design papier is van Pipoos 76112.

Verder heb ik wat lint, parels en een houten figuurtje uit mijn voorraad gebruikt. 

Iedereen nog een hele fijne dag, ik ga lekker freubelen vanmiddag, want buiten is er niet veel aan.

Lieve groetjes,

Natasja 




1 opmerking:

  1. Wat een schattige kinderkaart met die sprekende kleurtjes.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen