donderdag 1 september 2016

Sending you sunshine........


Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema deze keer is "Favourite Season". Nou de lente/zomer is toch wel mijn favoriete seizoen. Lekker fietsen, lekker genieten van de natuur. Maar ik heb ook geen hekel aan de kou. Dus een mooie winterse dag vind ik ook niet erg. Hi,hi....

Maar voor deze challenge heb ik een lekker fleurig kaartje gemaakt.

De digi waarmee ik mocht kleuren is van Digital Delights en de digi heet Flower Power Basket of Daisies. Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.






Het designpapier komt uit mijn restjesbak, dus ik moet jullie het merk schuldig blijven.

De mooie bloemen heb ik zelf gemaakt met de Shape Die van Nellie Snellen de SD023.
De takjes zijn van creative expression en klimop is van Marianne design LR0206.

De stempel Sending you Sunshine is van Joy Crafts!

Het model van de kaart is gemaakt met een Shape Die van Dutch Doobadoo.

Een hele fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja


2 opmerkingen:

  1. This is gorgeous, I like the image the gorgeous design and the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful shaped card. This image is perfet on here!

    BeantwoordenVerwijderen