maandag 25 april 2016

Sweet Flower Gnome.....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien van Lacy Sunshine. En omdat we nog in het kabouterthema zijn, natuurlijk weer een kaartje met een kabouter.

Deze keer mocht ik met Sweet Flower Gnome werken. Wat een leuke digi. En tijdens het inkleuren kreeg ik voorjaarsgevoel. Dus mijn kaartje is dus ook in deze stijl.

Dit is mijn kaartje geworden.


Als basis heb ik de mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier komt uit een blokje van Joy Crafts 6011/0203.

De mal achter de digi is van Noor Design evenals de ronde stempel. De swirl achter de bloemen is van Marianne design. Verder heb ik bloemen en lint uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Hoop dat ik jullie ook een lente gevoel heb kunnen geven met dit kaartje.

Een hele fijne dag.

Lieve groetjes,

Natasja 



1 opmerking:

  1. Hoi Natasja,
    Je kaartje is inderdaad heel lenteachtig. Dat kunnen we wel even gebruiken... Leuke digi is het ook en dat kikkertje bovenaan je kaart is heel leuk! Mooie details sowieso op je kaart.
    Groetejs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen