vrijdag 15 januari 2016

Fishing.....

Goedemorgen bloggers,

Bedankt weer voor al jullie reacties op mijn vorige kaartjes. Zo gezellig om te lezen.

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema van deze challenge#41 is Use die cuts. Nou die heb ik wel gebruikt op mijn kaartje. Neem een kijkje op ons blog en doe mee met de challenge, je kan leuke prijzen winnen. 

Ik heb een gezellig lente kaartje gemaakt, want ik ben die regen onderhand wel beu! Hoop dat het weer wel wat opknapt, want over 5 dagen is het dan zover en stap ik in het huwelijksbootje..... Zou het toch wel heel graag droog willen hebben....



De sponsor deze challenge is Cute as a button.


De digi waar ik mee mocht werken heet I will make you fishers of men. Ik heb haar ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

Verder heb ik het label van Dutch Doobadoo gebruikt. Het designpapier komt uit een blok van Avec.

Verder heb ik de vlinderrand van Noor Design gebruikt 6002/0389.
De boom is van Marianne design LR0375.
De grasrand is van Noor Design, 6002/137.
Het riet en bloemen in het gras is van de serie Vintage Flourishes - 6003/0029 en 6003/0031.
De vissen en dobbers zijn van Joy Crafts 6002/0154 en 6002/0155.
De luchtbelletjes zijn van Joy Crafts 6002/0447, ik heb deze in stukjes geknipt.
Het bordje en de stempel er op is van Craft emotions.

Verder heb ik nog kant en inkt uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Iedereen een fijne dag vandaag, ik hoef alleen vandaag nog te werken en daarna ben ik lekker een weekje vrij.

Lieve groetjes,

Natasja 




7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie labelkaart Natasja. Lieve mooi ingekleurde digi en vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Ik ga duimen voor mooi weer.. Geniet van je vrije week én je trouwdag natuurlijk ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hou ik van! Prachtige labelkaart en ik duim ook voor je. Veel plezier in je vrije week en een top bruiloft gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Natasja, A gorgeous card and image which you have coloured beautifully.

    Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome. So pretty. I am so following your awesome blog. yay

    Hugs
    Tammi, CCC Digi Creation DT sister

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie label kaart heb je gemaakt,
    mooi kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen