zondag 25 oktober 2015

Once Upon A Dream Fairy Tale challenge.....

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag is het weer zondag en deze zondag start weer de nieuwe 2 wekelijkse challenge op het Lacy Sunshine challenge blog . Deze keer is het thema Fairy Tales. Alles wat hiermee te maken heeft kan je in het creatie verwerken. Denk ook koningen, koningin of prinsessen. Dus ik zou zeggen doe gezellig mee met de challenge, als je deze challenge mee doet, dan mag je de volgende keer een gratis digi aanvragen van het Loyalty Program. Je kan op het blog lezen hoe het werkt, dan kan je gelijk de mooie creaties van mijn DT maatjes zien.

Ik heb de leuke digi Love is in the Air - Love Note Fairy gebruikt. Ik vind haar geweldig. Alle digi's trouwens uit de Fairy serie.

Deze keer heb ik een doosje gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Ik dacht altijd handig, als je een cadeautje aan iemand zomaar even tussendoor wil geven. Je kan hem vullen met snoepjes, koekjes of iets anders leuks. Wat kan er eigenlijk niet in....


Een lekkere toef met bloemen en takjes.....


En de digi nog even van dichtbij.....
Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden....


De randjes heb ik bewerkt met mijn distresser, hiermee maak je de randjes oud. En vervolgens heb ik ze geinkt met Distress Ink Aged Mahogany.

De andere ingrediënten van mijn kaart:
- Dutch Doobadoo, baroque mal;
- Hartjes, Dutch Doobadoo, Cardboard A5 hartjes;
- Hart, Noor Design, 6002/0382;
- Hart stempel, 6410/0330;
- Labeltje, Kimya verpakkingen;
- Design papier, grote blok Action. 

Verder heb ik lint, pareltjes en inkt uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Iedereen een fijne zondag. Ik ga vandaag freubelen. Ik ben met een projectje bezig voor mijn schoonouders, die zijn over 2 weken 45 jaar getrouwd. Dus ik ben bezig met een album voor ze. Als hij af is dan word hij uiteraard geshowd op mijn blog.

Fijne zondag iedereen.

Lieve groetjes,

Natasja 


5 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch prachtige creaties Natasja. Leuk dat je ook weer even op mijn blog was. Ik kijk ook steeds bij jou en dat is echt genieten maar in het reageren zit een beetje de klad.....we gaan ons best doen hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    wat een prachtige creatie en zo warm van kleur! Had je pas geleden nou iets gewonnen? Volgens mij kwam ik je naam tegen, hopelijk heb je het zelf ook gezien...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen