dinsdag 1 september 2015

Een leuk nieuwtje....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag heb ik jullie een nieuwtje te vertellen. Vanaf vandaag zit ik in het Design team van CCC Digi Creations. Hoe leuk is dat!

Elke 1st en 15de van de maand hebben zij een nieuwe challenge. Dus hartstikke leuk om aan mee te doen. Vandaag start dus de nieuwe challenge en komt mijn eerste kaart voor dit Design team op het blog! Ga er maar eens een kijkje nemen op het blog van CCC Digi Creations.

Challenge #32 wordt gesponsord Pink Gem Designs . En het thema is "Include A Sentiment".



Ik heb de leuke digi Cloe with Daisy uitgekozen uit de shop! Vond het zo'n leuke digi! Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos.

En dit is mijn kaartje geworden:


Verder heb ik gebruikt:
- De bloem van Dutch Doobadoo;
- Leaves, Noor Design, 6002/0332
- Let's party, Noor Design, 6002/0427
- Ronde vlindermal, 6002/0322
- Swirl, Marianne Design, LR0271
- Vlinders, Noor Design, 6002/0390
- Design papier, Studiolight, Paperpad PPSL14

Verder heb ik bloemen en inkt en strasslint uit mijn voorraad gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en neem een kijkje op het blog van CCC Digi Creations en doe mee met de challenge. Je kan een leuke prijs winnen.

Lieve groetjes,

Natasja 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, mooi met deze kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuwtje Natasja!!
    Je eerste DT kaart is super!!
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar al je creaties.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Natasja met je DT schap je hebt een heel mooi kaartje gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen