woensdag 30 april 2014

Hoera!

Goedemorgen allemaal,

Laatste dag van april en dan zitten we al bijna weer in de maand mei! Wat gaat de tijd hard he!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een leuke digi van Diane. Ik heb de digi weer gekleurd met mijn Faber Castell potloden....

De leuke digi die hierop te zien is komt van de club kaarten maken met Tiets . Deze digi is beschikbaar gesteld door Diane (klik op haar naam en dan kom je op haar site terecht), de digi's zijn zo leuk!

Verder heb ik mijn shape art mal flower van Dutch Doobadoo eens uit de verpakking gehaald. Want deze had ik al een tijd liggen. Ook weer zo'n superhandige mal! En zo'n leuk model!




Toen ik aan deze kaart begon had ik eigenlijk niet veel inspiratie, het papier had ik al uitgezocht voordat ik de digi al ging kleuren dus dat was het probleem niet. Maar wat moest er nou nog meer bij. Ik wilde niet dat de kaart te druk zou worden, want dan zou de leuke digi niet tot zijn recht komen. Over het eindresultaat ben ik dan uiteindelijk wel te vrede. Gelukkig....

Dan ga ik mij nu snel omkleden want ik heb vandaag met mijn vriendin afgesproken om gezellig een dagje te shoppen in Utrecht. En natuurlijk gewoon even gezellig bijkletsen!

Fijne dag allemaal.

Lieve groetjes,

Natasja



12 opmerkingen:

  1. Je kaart is een schatje.

    Fijne dag vandaag met je vriendin.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wouw ik vind het een super kaart .
    En prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja,
    Je kaartje is prachtig, mooie digi en kleurtjes, leuk de tekst..
    shop ze ..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een prachtige kaart Natasja.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tijd gaat inderdaad veels te snel, bijna eng. Wat is je kaart geweldig mooi Natasja, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart, heel erg mooi! En veel plezier met shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart! Prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt en wat een leuke vorm.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart. Het model van je kaart is ook helemaal super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen