donderdag 20 maart 2014

Liefs.....

Goedeavond lieve bloggers,

Vanavond heb ik weer een MDF lijst met de tekst Liefs!
Ik had hem al een keertje gemaakt voor mijn vader maar nu heb ik hem ook gepimpt voor mijn moeder met de foto's van onze kinderen erin. Hij is weer totaal anders geworden.

Mijn moeder is 65 jaar geworden, dus ik vond het wel leuk om naast haar cadeau iets speciaals te maken! Ze vond hem hartstikke mooi en was er erg blij mee!

Ik heb hem niet te druk gemaakt, anders zag je het mooie papier niet meer.

Kijk zelf maar, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.....

 
Lieve groetjes,
 
Natasja

3 opmerkingen:

  1. schitterende fotolijst gemaakt Natasja.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er mooi uit Natasja. Gefeliciteerd met je moeder.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Natasja,
    deze is erg leuk! Voor een oma natuurlijk het perfecte cadeau! Foto van de kleinkinderen en dan door je dochter zo'n mooie gepimpt lijstje...wat wil je nog meer!?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen