maandag 14 oktober 2013

Kerst in een ander jasje.....

Hoi bloggertjes,

En daar is ze weer... Vandaag weer met een kerstkaartje!

Ik heb een kerstkaartjes gemaakt met kleuren die ik eigenlijk normaal nooit gebruik voor kerstkaarten...

Ik zag het papier en dacht waarom niet? Gezellig! Dus aan de slag gegaan, wat glitter hier en daar en wat frantage en klaar was mijn kaartje en ik moet zeggen ik ben er zelf erg tevreden over. Dus ik zeg missie geslaagd. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaartje vinden....




 
Iedereen nog een fijne dag.
 
Lieve groetjes,
 
Natasja

6 opmerkingen:

  1. Ja waarom niet,,,,,gaaf deze kleuren! en alles mooi aangekleed met prachtige mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kerstkaart Natasja.
    heb je op de blog gekeken van
    http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Een hele leuke vrolijke kerstkaart heb je weer gemaakt .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaartjes heb je weer gemaakt Natasja:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Natasja, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey natasja,

    gave kerstkaart is het geworden. ik hou wel van die non traditional kleurtjes!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen