maandag 23 september 2013

Dienblad.....

Hoi blogvriendinnen,

Allereerst wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn eerste kerstkaartje! Dank jullie wel, zo leuk om te lezen....

Vandaag heb ik een dienblad voor jullie. Ook weer een erg verslavende bezigheid van mij.... Zo leuk om te maken. En helemaal leuk om weg te geven!

Je kan er opleggen wat je leuk vind. Ik heb er niet teveel opgelegd, want anders zie je het mooie papier niet meer.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Magnolia, ik vind het zulk mooi papier! Ben er eigenlijk een beetje verliefd op geworden... hi,hi....

 
 
 
 
Iedereen nog een hele fijne avond.
 
Lieve Groetjes,
 
Natasja



 
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Natasja,'
    Je dienblad met de leuke spulletjes, ziet er prachtig uit, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit prachtig !! Heel erg mooi gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat geweldig mooi gemaakt .en een super leuk idee .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen